❌انگار تفریحشان  آدم کشی شده است. انگار خون انسان های بیگناه برایشان هیچ اهمیتی ندارد. کودک، نوجوان، جوان و حتی زن! فقط مهم این است عرب یا فلسطین باشد. تیتر یک خبرگزاری های جهان عرب مبدل شده به رجز خوانی تروریست های حبهه الشامیه و جبهه الاسلامیه و هزار گروه و فرقه ی حمایت شده از سوی ترکیه و عربستان و قطر و اصلا فلسطین هیچ اولویتی در جهان عرب ندارد.

صهیونیست ها فقط می کشند. مهم نیست فرد کشته شده کجا قرار گرفته باشد در الخلیل باشد یا کرانه باختری. در غزه باشد یا مناط اشغالی ۱۹۴۸٫ تنها اهمیت مسئله فلسطینی بودن است.

خبرگزاری های فلسطینی در چند روز اخیر اعلام کردند دختر نوجوانی به نام گلزار عبدالحلیم العویری در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم خلیل الله به ضرب گلوله به شهادت رسید. فردای این خبر، تیتر شد « وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دو نوجوان فلسطینی به نام های “نهاد واکد” و “فواد واکد” (۱۵ ساله) ظهر امروز در جنین بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست شهید شدند. » ساعتی بعد تیتر دیگری رسانه های فلسطینی را در بر گرفت، « شهدای انتفاضه به ۱۷۸ رسید». نکته جالب تر اینکه در همان لحظاتی که تصاویر شهادت شهدای نوجوان فلسطینی منتشر می شد، سخنگوی ائتلاف به ظاهر مبارزه با داعش به رهبری سعودی ها ( بزرگترین طنز سال شنیده شده) نسبت به محاصره حلب توسط مقاومت واکنش نشان داد! لحظاتی بعدهم خبری منتشر شد که سعودی ها از همکاری نظامی با ترکیه برای حمله به سوریه استفاده می کنند. هرچند خبر دوم بعید به نظر می آید اما انتشار آن چه نکته ای را بازگو میکند.

همان که بالاتر گفته شد انگار سرانه جهان عرب خواب خواب است و برایشان طنازی دلارهای نفتی مهم تر از جان مسلمانان و فلسطینی هاست. اگر فلسطین عرب نیست اگر فلسطین مسلمان نیست کدام منطقه اسلامی را می توان پیدا کرد که در مظلومیت واقع شده اند. کدام جغرافیای سرزمینی اسلام زودتر از سوریه محصور بود که حالا سعودی ها برای امیال نفسانی و پاسخ به شکست های میدانیشان اعلام جنگ می کنند. چرا بزرگترین وارد کننده تسلیحات جهان حداقل یک سلاح کمری به فلسطینی ها تحویل نمی دهد تا با چاقو! انتفاضه نکنند. یا با گراد و فجر ۵ ایرانی پاسخ توپخانه اسرائیلی را ندهند! مگر تسلیحاتشان فقط باید علیه شعیان و اهل سنت حامی مقاومت و ضد صهیونیسم باشد؟

چرا سعودی ها در نبرد ۵۱ روزه مقاومت در نوار غزه شاهد جنایت اسرائیلی ها بودند و نسبت به حمله و تجاوز به خاک مسلمین و جهان عرب و کشتار زنان و کودکان مسلمان واکنش نشان نداده اند و یک ائتلاف به ظاهر اسلامی و مبارزه با تروریسم راه نینداختند!

چند نکته است که بایستی مسئولان سعودی و تمام سران جهان اسلام پاسخ دهند:

یک: در شرایطی که دشمن اصلی جهان اسلام یعنی صهیونیست ها در امنیت کامل به سر می برند چرا سران کشور های اسلامی مدعی مبارزه با تررویستی می شوند که خودشان از آن حمایت کردند؟ جرم بشار اسد در سوریه چه بوده است که این جرم توسط صهیونیست ها رخ نداده تا این همه بسیج امکانات و نیروی انسانی علیه آنان صورت گیرد. چرا نبایستی این همه نیروی انسانی مزدور استخدام شده برای تروریست ها و امکانات مادی و معنوی حمایت از آنان در شرایطی که فلسطینی ها برای شلیک یک گلوله در فشار شدید هستند صورت نگرفته است؟

دو: کنفرانس اسلامی، شورای خلیج فارس،اتحادیه عرب کجای جهان اسلام قرار دارند و چرا نسبت به این همه کشتار جوانان و نوجوانان فلسطنی واکنش نشان نمی دهند. مگر نه اینکه کارکرد این نهادها اتحاد دول اسلامی است چرا مسئله فلسطین فراموش شده است و چرا بعضی ها می خواهند این موضوع فراموش شود. مبارزه با صهیونیست ها مسئله کوچکی نیست که امروز یا فردا با چهار روز مذاکره تمام شود. کارکرد رسانه های جهان اسلام کجاست تا فریاد مظلومیت فلسطینی هارا فریاد بزنند!

این تذهبون؟ ای مسئولان و قلم بدستان جهان اسلام و جهان عرب این تذهبون؟ چرا مسلمانان را رو رها کردید و چرا در گوشه ای نشستید و سر در برف کردید؟ چرا نسبت به جنایت علیه بشریت و انسانیت در فلسطین ساکت شدید؟ باور کنید تاریخ برای شما همان قرائتی را خواهد داشت که برای اسلافتان داشته است. تاریخ یک روزی چنان بر شما شورش می کند که باور کنید چه شراکتی در جنایت صهیونیست ها کردید. و چه زیبا رهبری معظم انقلاب فرمودند « ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم» خط اصلی مبارزه، علیه اسرائیل است و تمام مشکلات جهان اسلام به طور حتم با فتنه این غده سرطانی صورت گرفته است. امید آنکه روزی از این خواب بیدار شوید