❌دقیقا هفت هفته قبل بود که تصویری از سردار سرلشگر پاسدار سلیمانی با لباس رزم منتشر شد. لباسی بدون هیچ درجه و هیچ علائمی و در قامت مستشار نظامی. بازخود این لباس بسیار زیاد بود تا جایی که این تصویر در شبکه های اجتماعی موجی عجیب راه انداخت. فارغ از هر نوع نگاهی نسبت به تغییر پوشش سردار سلیمانی بعد از چهار سال چند نکته حائز اهمیت است:


🔹1.این پوشش دقیقا زمانی منتشر شد که بسیاری از کشور های منطقه ای گنده گویی و زیاده گویی شان بیش از اندازه ی معمول شده بود و در قواره ی خودش نبود. پوشیدن لباس برای کهنه سربازی که تا آخرین قطره ی خون مبارزه می نمایند و هیچ چیزی جز دفاع از مظلوم در سر ندارد، نشان دهنده ی آماده به رزم بودن این سردار با غیرت انقلاب اسلامی است. سردار سلیمانی یا همان حاج قاسم بسیجی ها، با پوشیدن لباس خبر از طوفانی می داد که امروز حلب را در نوردیده است و تروریست ها را پشت بی سیمشان به گریه انداخته و التماس میکنند اربابانشان به دادشان برسد. 

🔹2. چند روز قبل یکی از سرداران سپاه اسلامی، سردار سرتیپ نقدی فرمانده بسیج مستضعفین سخنرانی را داشتند و در آن سخنرانی اعلام کرد اگر امری از سوی ولی امرمان و فرمانده کل قوا صادر شود 500 سردار آماده رزم و مبارزه است. مردانی که تجربه 30 ساله ی مبارزه با طاغوت و حفاظت از انقلاب اسلامی دارد. در شرایطی دشمنان انقلاب رجز خوانی می کنند این واکنش نشان دهنده ی عزم جدی مسئولان دفاعی کشور در پاسخ به زیاده گویی ها و رجز خوانی های بی مورد است. 

🔹3. فرماندهان ایرانی نشان دادند جنگ طلب نیستند. نشان دادن نمی خواهند کشوری را ضمیمه کشورشان کنند و نشان دادند فرقی نمی کند مسلمان در ایران باشد یا سوریه یا بوسنی. هرجا هر زمان نیازی به کمک داشته باشد سریعا دست به حمایت خواهند زد و این هدف قطعی شکل گیری انقلاب اسلامی است. 

🔹4. استراتژی کشورمان شاید در وهله ی پسا جنگ میان ایران و صدام دفاع همه جانبه بود اما حالا تهدید در برابر تهدید به تعبیر سردار سرلشگر پاسدار محسن رضایی، سیلی در برابر سیلی است. همان استراتژی که در کلام رهبری تعقیب متجاوز تا هرجا باشد. سعودی ها باید بدانند زیاده گویی این چندروزه باعث نابودی آنان خواهد شد. اگر سعودی ها حماقت کنند جمهوری اسلامی ایران این حماقت را به پای اسرائیل و صهیونیست می نویسد. مسئولان ما می دانند هر اتفاقی در جهان اسلام علیه مسلمانان بیفتد پای غرب و اسرائیل در آن دخیل است.

💢فلذا درسی که سردار سلیمانی و همه سرداران و امرای ما به غرب در صورت تجاوز به یکی از مقدسات و اصول انقلاب اسلامی توسط هر فرد یا دولت و یا حاکمیتی چیزی جز نابودی «حیفا و تلاویو » نیست.

سعودی ها اگر می خواهند وارد معرکه شوند .... بسم الله اما قبلش بدانند نقشه جدیدی برای منطق تهیه کنند تا با خط خوش آرزوی مسلمین یعنی فلسطین سرزمین نهر تا بحر قعطی است.